Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ето тука имаше нещо такова,показано по интересен начин:
    http://www.fptmultijet2.com/eng/up-t...injections.php
    Mercedes ML 63 AMG 07'
    159 TI 2.4JTDm SW 09'
    156 2.0 20V Turbo
    VW Phaeton 3.0 TDI 09'
    sigpic

    Comment


    • E те точно за това говорим
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        E те точно за това говорим
        Да! Прави сте за 8-те такта. Моля да ме извините, Oem особено. На моята са 5
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • Хайде махни 5-тото и ще стане работата
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Хайде махни 5-тото и ще стане работата
            И що? Аз съм 2003 CF3
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • С риск да кажа някоя глупост, реших все пак да споделя опит,може да е от полза на някой Имах челен сблъсък с
              (стандартен-както се оказа в последствие ) проблем за 1.9 150к.с мотор,а именно- буксата на дюзата на трети цилиндърСимптомите :прекъсва мотора и не работи равномерно
              Обясниха ми(мой близък работи в Каргоекспрес ),че проблемът при буксата е,че нейния кабел е къс и прави остър завой от общият кабелен сноп към самата дюза. Следствие на вибрации се получават пречупвания във връзката между кабела и дюзата, откъдето и лош контакт и нарушена работа на двигателя. Също така пиновете на буксата се замърсяват(окисляват) и "ефектът" пак може да е същия
              В Опел продават ремонтен комплект , който представлява нова букса, пинчета и малко жички,струва 30на лева(с отстъпка )
              В Ауто Италия няма само букса ,а продават...цялото окабеляване (към 1500 лева )
              Изводите :
              1.Животът с Алфа никога не е скучен
              2.Бургазлии са големи пичове( Доко,Ицо( code ),Стоян ( Neokill...жалко,че отдавна не пише тук ...) -още веднъж благодаря от сърце за всичко !!!
              3.Доживях да ме консултират за Алфа в Опел
              “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
              ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

              Comment


              • Първоначално публикувано от badmadafaka
                "Алфа" дето частите и се купуват от представителите на "Опел"...
                ПС: За да е пълна картинката, на буксата на EGR на 2.4 JTD CF3 (това в 156 де) има емблема на "Ауди"...
                Щот са 6 пъти по евтини....................и аз съм си купувал семеринг за полуоската за Астра
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от badmadafaka
                  "Алфа" дето частите и се купуват от представителите на "Опел"...
                  Това е положението моторът е същия
                  Въпросът е защо АР не продават само букса,при положение,че този проблем е епидемия?!

                  В конкретната ситуация,нямах много възможности за действие
                  Вариантите бяха :
                  -Букса втора употреба от някоя морга (не се знае в какво състояние ще бъде )
                  -Смяна на цялото окабеляване на мотора
                  -"Закърпване " на положението и караш докато се разхлабят крачетата пак
                  -Нова букса( ремонтен комплект )от дилър Опел
                  Може да има и друго решение(което колегите ще споделят) от мен толкова
                  “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
                  ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от viki Покажи съобщение
                    Това е положението моторът е същия
                    Въпросът е защо АР не продават само букса,при положение,че този проблем е епидемия?!

                    В конкретната ситуация,нямах много възможности за действие
                    Вариантите бяха :
                    -Букса втора употреба от някоя морга (не се знае в какво състояние ще бъде )
                    -Смяна на цялото окабеляване на мотора
                    -"Закърпване " на положението и караш докато се разхлабят крачетата пак
                    -Нова букса( ремонтен комплект )от дилър Опел
                    Може да има и друго решение(което колегите ще споделят) от мен толкова
                    Направила си най-правилното............
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от badmadafaka
                      "Алфа" дето частите и се купуват от представителите на "Опел"...
                      ПС: За да е пълна картинката, на буксата на EGR на 2.4 JTD CF3 (това в 156 де) има емблема на "Ауди"...
                      Тоя дизел не беше ли "продаден" на Опел?
                      Какво чудно има да са еднакви частите.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                        Тоя дизел не беше ли "продаден" на Опел?
                        Какво чудно има да са еднакви частите.
                        Не е въпроса дали са еднакви частите, а защо Опел могат да продават само проблемната част, а Алфа продават цялото окабеляване на около 50 пъти по-висока цена...

                        е тва е тъпото
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                          Не е въпроса дали са еднакви частите, а защо Опел могат да продават само проблемната част, а Алфа продават цялото окабеляване на около 50 пъти по-висока цена...

                          е тва е тъпото
                          Алфа/Опел или представителствата у нас?
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • Само да вметна,че при новите букси (които продават в Опел ) този проблем е решен Т.е.- след смяна на въпросната проблеми не се очакват ( принципно,но все пак това е Алфа и никога не се знае)
                            “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
                            ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от viki Покажи съобщение
                              Само да вметна,че при новите букси (които продават в Опел ) този проблем е решен Т.е.- след смяна на въпросната проблеми не се очакват ( принципно,но все пак това е Алфа и никога не се знае)
                              Ама на тази дюза,а на другите 3.................
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Търпение и ненасилване...и на тях ще им дойде времето
                                “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
                                ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

                                Comment

                                Working...
                                X